Browsing by Author Gracia Royo, Azucena Subscribe Author Statistics Gracia Royo, Azucena

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 82 to 101 of 116 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Making Sense of Information Overload: Consumer Ranking of Nutritional Claims in Cereal Based ProductsGracia Royo, Azucena; Barreiro Hurlé, Jesús
2020Making Use of Sustainable Local Plant Genetic Resources: Would Consumers Support the Recovery of a Traditional Purple Carrot?Gracia Royo, Azucena; Sánchez Gómez, Ana María; Jurado Gómez, Francesc; Mallor Giménez, Cristina
2009Market implications of new regulations: impact of health and nutrition information on consumer choiceBarreiro Hurlé, Jesús; Gracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana
2020Not Seeing the Forest for the Trees: The Impact of Multiple Labelling on Consumer Choices for Olive OilPérez y Pérez, Luis; Gracia Royo, Azucena; Barreiro Hurlé, Jesús
2012On the use of honesty priming task to mitigate hypothetical bias in choice experimentsde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2012On the use of honesty priming task to mitigate hypothetical bias in choice experimentsde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2007Organic food product purchase behaviour: a pilot study for urban consumers in the south of ItalyGracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana
2012Participants’ competitiveness and bidding behaviour in experimental auctions: an application to the Spanish marketde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2011Percepción, actitudes y aceptación del consumidor hacia la carne de cordero de la raza "Ojinegra de Teruel"Gracia Royo, Azucena
2021Potencial de mercado de la fruta de calidad local: el caso de las manzanas del "Manubles"Gracia Royo, Azucena
1998Potencial de mercado de los productos ecológicos en AragónGracia Royo, Azucena; Gil Roig, José María; Sánchez García, Mercedes
2000Potencial de mercado de los productos ecológicos en Aragón (II). Sector productor y detallistaGil Roig, José María; Soler García, Francisco; Díez, Ingrid; Sánchez García, Mercedes; Sanjuán López, Ana Isabel; Ben Kaabia, Monia; Gracia Royo, Azucena
2018Potencialidades de mercado del aceite de oliva virgen extra producido en el Bajo AragónGracia Royo, Azucena
1998Las preferencias del consumidor hacia los productos ecológicos en Pamplona y su comarcaTekeloiglu, Inci; Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María; Gracia Royo, Azucena
2011Preocupación por el bienestar animal y actitudes hacia los productos ganaderos más respetuosos con el bienestar animal: caracterización y segmentationGracia Royo, Azucena; Zeballos, María Gabriela
2015Prevalence of health-related claims on pre-packaged foods: a five-country study in Europe: abstractBrown, Kerry Ann; Hieke, Sophie; Kuljanic, Nera; Pravst, Igor; Miklavec, Krista; Rayner, Mike; Kur, Asha; Pfeifer, Katja; Gracia Royo, Azucena
2016Prevalence of Nutrition and Health-Related Claims on Pre-Packaged Foods: A Five-Country Study in EuropeHieke, Sophie; Kuljanic, Nera; Pravst, Igor; Miklavec, Krista; Kaur, Asha; Brown, Kerry Ann; Egan, Bernadette M.; Pfeifer, Katja; Gracia Royo, Azucena; Rayner, Mike
2015Reacción del consumidor ante al etiquetadoGracia Royo, Azucena
2017Reacciones del consumidor ante el etiquetadoGracia Royo, Azucena
2021The role of information on consumers’ preferences for locally produced apples in traditional rural areasBallco, Petjon; Gracia Royo, Azucena

La información de este repositorio es indexada en: