Browsing by Author de-Magistris, Tiziana Subscribe Author Statistics de-Magistris, Tiziana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 43 to 62 of 70 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Market valuation of nutritional and health claims on yogurts in spain: a hedonic price function approachBallco, Petjon; de-Magistris, Tiziana
2020Nutrition, Choice and Health-Related Claimsde-Magistris, Tiziana
2012On the use of honesty priming task to mitigate hypothetical bias in choice experimentsde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2012On the use of honesty priming task to mitigate hypothetical bias in choice experimentsde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2007Organic food product purchase behaviour: a pilot study for urban consumers in the south of ItalyGracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana
2021Parents’ preferences for a plant-based game: shifting to sustainable healthy dietsUldemolins Gómez, Pilar; de-Magistris, Tiziana
2012Participants’ competitiveness and bidding behaviour in experimental auctions: an application to the Spanish marketde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2020Personal and Psychological Traits Influencing the Willingness to Pay for Food with Nutritional Claims: A Comparison between Vice and Virtue Food ProductsLópez Galán, Belinda Susan; de-Magistris, Tiziana
2022Preferencias de los consumidores hacia actividades de apiturismoUldemolins Gómez, Pilar; de-Magistris, Tiziana; Maza Rubio, María Teresa
2015Preferencias hacia los alimentos más saludables: el caso de los quesos con bajo contenido de grasa y/o de salLópez Galán, Belinda Susan; de-Magistris, Tiziana
2017Prevalencia de las declaraciones nutricionales en la prevención de la obesidad en el mercado españolLópez Galán, Belinda Susan; de-Magistris, Tiziana
2018Productos evaluados en el estudio sobre la influencia de los factores personales, del contexto y del producto en la compra de alimentos más saludablesde-Magistris, Tiziana
2022Proyecto FITEMIEL 2: Recuperar la miel para recuperar el territorio: análisis melisopalinológicos, análisis del potencial de mercado y apiturismode-Magistris, Tiziana; Enseñat Ortiz, María Fernanda
2021Proyecto FITEMIEL2: Recuperar la miel para recuperar el territorio: El potencial de mercado de la miel de Teruel y su caracterizaciónde-Magistris, Tiziana
2018Recuperar la miel para recuperar el territoriode-Magistris, Tiziana; López Galán, Belinda Susan
2018Recuperar la miel para recuperar el territorio: análisis del sector apícola de Teruel.de-Magistris, Tiziana; López Galán, Belinda Susan
2015The role of participants’ competitiveness in consumers’ valuation for food products using experimental auctionsGracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana
2022Sistemas de comunicación efectiva en el Ternasco de Aragónde-Magistris, Tiziana; Uldemolins Gómez, Pilar
2017¿Son heterogéneas las preferencias de los ciudadanos sobre las externalidades producidas en el medio rural?. Una modelización a partir de escalas mejor-peor y clases latentesPérez y Pérez, Luis; de-Magistris, Tiziana; Egea Román, María Pilar
2019Spanish Consumer Purchase Behaviour and Stated Preferences for Yoghurts with Nutritional and Health ClaimsBallco, Petjon; de-Magistris, Tiziana

La información de este repositorio es indexada en: