Buscar por Autor de-Magistris, Tiziana Suscripción Estadisticas Autor de-Magistris, Tiziana

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 36 a 55 de 70 < Anterior   Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2016The Impact of Body Image on the WTP Values for Reduced-Fat and Low-Salt Content Potato Chips among Obese and Non-Obese Consumersde-Magistris, Tiziana; López Galán, Belinda Susan; Caputo, Vincenzina
2012Importance of Social Influence in Consumers' Willingness to Pay for Local Food: Are There Gender Differences?Gracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2013Information Bias Condemning Radical Food Innovators? The Case of Insect-Based Products in the NetherlandsPascucci, Stefano; de-Magistris, Tiziana
2020Investigating Italian Consumer Preferences for Different Characteristics of Provolone Valpadana Using the Conjoint Analysis ApproachSampalean, Niculina Iudita; de-Magistris, Tiziana; Rama, Daniele
2022Investigating the price effects of honey quality attributes in a European country: Evidence from a hedonic price approachBallco, Petjon; Jaafer, Fatma; de-Magistris, Tiziana
2022Juegos con material reciclado: cómo afecta la información en la disposión a pagarUldemolins Gómez, Pilar; de-Magistris, Tiziana
2009Market implications of new regulations: impact of health and nutrition information on consumer choiceBarreiro Hurlé, Jesús; Gracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana
2017Market valuation of nutritional and health claims on yogurts in spain: a hedonic price function approachBallco, Petjon; de-Magistris, Tiziana
2020Nutrition, Choice and Health-Related Claimsde-Magistris, Tiziana
2012On the use of honesty priming task to mitigate hypothetical bias in choice experimentsde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2012On the use of honesty priming task to mitigate hypothetical bias in choice experimentsde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2007Organic food product purchase behaviour: a pilot study for urban consumers in the south of ItalyGracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana
2021Parents’ preferences for a plant-based game: shifting to sustainable healthy dietsUldemolins Gómez, Pilar; de-Magistris, Tiziana
2012Participants’ competitiveness and bidding behaviour in experimental auctions: an application to the Spanish marketde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2020Personal and Psychological Traits Influencing the Willingness to Pay for Food with Nutritional Claims: A Comparison between Vice and Virtue Food ProductsLópez Galán, Belinda Susan; de-Magistris, Tiziana
2022Preferencias de los consumidores hacia actividades de apiturismoUldemolins Gómez, Pilar; de-Magistris, Tiziana; Maza Rubio, María Teresa
2015Preferencias hacia los alimentos más saludables: el caso de los quesos con bajo contenido de grasa y/o de salLópez Galán, Belinda Susan; de-Magistris, Tiziana
2017Prevalencia de las declaraciones nutricionales en la prevención de la obesidad en el mercado españolLópez Galán, Belinda Susan; de-Magistris, Tiziana
2018Productos evaluados en el estudio sobre la influencia de los factores personales, del contexto y del producto en la compra de alimentos más saludablesde-Magistris, Tiziana
2022Proyecto FITEMIEL 2: Recuperar la miel para recuperar el territorio: análisis melisopalinológicos, análisis del potencial de mercado y apiturismode-Magistris, Tiziana; Enseñat Ortiz, María Fernanda

La información de este repositorio es indexada en: