Buscar por Autor Gracia Royo, Azucena Suscripción Estadisticas Autor Gracia Royo, Azucena

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 130 a 137 de 137 < Anterior 
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2021Viabilidad de la comercialización de la carne producida en el Pirineo. Estudios de mercado en el territorio (Proyecto DIETAPYR2)Gracia Royo, Azucena; Sanjuán López, Ana Isabel; Zeballos, María Gabriela
2023What attributes determine consumer preferences for olive oil? A best-worst & latent class approachPérez y Pérez, Luis; Gracia Royo, Azucena
2013What comes first, origin or production method? An investigation into the relative importance of different attributes in the demand for eggsLópez Galán, Belinda Susan; Gracia Royo, Azucena; Barreiro Hurlé, Jesús
2010Why do we buy organic? Integrating knowledge, attitudes and concerns in a simultaneous equation model for Spanish consumersGracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana; Barreiro Hurlé, Jesús
2014Will consumers use biodiesel? Assessing the potential for reducing CO2 emissions from private transport in SpainGracia Royo, Azucena; Barreiro Hurlé, Jesús; Pérez y Pérez, Luis
2011Willingness to pay for a local food label for lamb meat in SpainGracia Royo, Azucena; de-Magistris, Tiziana; Nayga, Rodolfo M. (Jr.)
2010Willingness to pay for biodiesel in Spain: a pilot study for diesel consumerGiraldo, L.; Gracia Royo, Azucena; Amaral, E. do
2014Wine consumers’ preferences in Spain: an analysis using the best-worst scaling approachde-Magistris, Tiziana; Gracia Royo, Azucena; Albisu Aguado, Luis Miguel

La información de este repositorio es indexada en: