Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10532/1444
Title: El mercado interior de naranjas; prácticas de comercialización y hábitos de consumo
Authors: Casado Salinas, Carmen
Puig Amorós, Emilia
Benedicto Gómez, José Luis
Issue Date: 1982
Publisher: INIA
Citation: Casado Salinas, Carmen; Puig Amorós, Emilia; Benedicto Gómez, José Luis. El mercado interior de naranjas; prácticas de comercialización y hábitos de consumo. Madrid: INIA , 1982. 126 p.
Series/Report no.: Comunicaciones INIA. Economía y sociología agrarias, ISSN 0210-332X; 12
URI: http://hdl.handle.net/10532/1444
ISBN: 84-7498-117-4
Appears in Collections:[DOCIMON] Libros y capítulos de libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10532-1409_4.pdf4,18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

La información de este repositorio es indexada en: