Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10532/229
Title: Impacto de los medios de comunicación sobre el consumidor de vino
Authors: Albisu Aguado, Luis Miguel
Domínguez Andreu, José Antonio
Alejandre Gimeno, José Luis
Issue Date: 1985
Publisher: SIA
Citation: Albisu, Luis Miguel ; Domínguez, José Antonio ; Alejandre, José Luis. Impacto de los medios de comunicación sobre el consumidor de vino. Zaragoza: SIA, 1985. P.11.
Series/Report no.: Documento de trabajo; 85/1
URI: http://hdl.handle.net/10532/229
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Appears in Collections:[DOCIDTIT] Documentos de trabajo, Informes técnicos, Hojas divulgadoras…

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10532-80_34.pdf588,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons

La información de este repositorio es indexada en: