Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10532/249
Title: Actitud del consumidor ante la publicidad del vino
Authors: Albisu Aguado, Luis Miguel
Domínguez Andreu, José Antonio
Alejandre Gimeno, José Luis
Issue Date: 1987
Publisher: SIA
Citation: Albisu, Luis Miguel ; Domínguez, José Antonio ; Alejandre, José Luis. Actitud del consumidor ante la publicidad del vino. Zaragoza: SIA, 1987. 84 p.
Series/Report no.: Documento de trabajo; 87/4
URI: http://hdl.handle.net/10532/249
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Appears in Collections:[DOCIDTIT] Documentos de trabajo, Informes técnicos, Hojas divulgadoras…

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10532-80_52.pdf9,3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons

La información de este repositorio es indexada en: