Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10532/5213
Title: Percepçao dos atributos intrínsecos à carne ovina pelo consumidor brasileiro no momento da compra (poster)
Authors: Battagin, Heloisa
Panea Doblado, Begoña
Trindade, M.A.
Issue Date: 2020
Citation: I Congresso Latino-Americano de Ciências Sensoriais e do Consumidor. 24 al 26 de noviembre de 2020 (online)
URI: http://hdl.handle.net/10532/5213
Related document: https://proceedings.science/senselatam-2020/papers/percepcao-dos-atributos-intrinsecos-a-carne-ovina-pelo-consumidor-brasileiro-no-momento-da-compra?lang=es
ISBN: 978-65-89463-00-9
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Appears in Collections:[DOCIART] Artículos científicos, técnicos y divulgativos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_016.pdf145,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons

La información de este repositorio es indexada en: