Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10532/1438
Title: Actitud del consumidor ante la publicidad del vino
Authors: Albisu Aguado, Luis Miguel
Domínguez Andreu, José Antonio
Alejandre Gimeno, José Luis
Issue Date: 1989
Publisher: INIA
Citation: Albisu Aguado, Luis Miguel; Domínguez Andreu, José Antonio; Alejandre Gimeno, José Luis. Actitud del consumidor ante la publicidad del vino. Madrid: INIA , 1989. 80 p.
Series/Report no.: Comunicaciones INIA. Economía y sociología agrarias, ISSN 0210-332X; 31
URI: http://hdl.handle.net/10532/1438
ISBN: 84-7498-336-3
Appears in Collections:[DOCIMON] Libros y capítulos de libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10532-1409_12.pdf3,5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

La información de este repositorio es indexada en: